Sunday 27 May 2012

PKR & PAS TAK HABIS2 GUNA BUDAK UNTUK MERAIH SIMPATI RAKYAT.KESIAN2!!!



KUALA LUMPUR 26 MEI: Perbuatan samseng UMNO (kata pembakang) menyebabkan Nurul Balqish Mohd Isa berusia 12 tahun terpaksa menyambut ulang tahun kelahiran dengan tangan berbalut akibat dilempar batu.

"Saya berada di sebelah pembesar suara bersama ayah. Tiba-tiba keadaan jadi gelap.

"Serentak itu, saya terasa balingan batu dan tangan kiri berasa sangat sakit.

"Ayah periksa dan terus bawa saya ke klinik," katanya  dengan tangan yang bengkak dan berbalut.

Ibu mangsa, Adita Ketek apabila mengetahui keadaan itu, terkejut dan sedih hingga menangis.

"Saya tak sangka terjadi perkara ini. Bagaimana jika kena mata atau kepala anak saya? Semoga tuhan sahaja yang membalas," katanya.

pT
 Takkan habis cerita pihak pembakang mempergunakan anak2 serta budak kecil dalam setiap program mereka. Bila berlaku sesuatu yang tidak di ingini maka kesalahan akan ditujukan kepada UMNO 100%. Langsung tidakkan terlintas di fikiran mereka kalau2 perbuatan samseng ini sengaja dilakukan oleh kumpulan mereka sendiri. Atau pun mereka sengaja berbuat demikian untuk meraih simpati rakyat serta zalimnya kerajaan di mata dunia. Fikir-fikirkanlah!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRI POPULAR

Blog Archive

Blog Archive